Help Mee!

Wilt u meeknokken door een inzamelingsactie te houden en/of wilt u zich op sportieve wijze inzetten voor onze stichting?

Particuliere acties
Wij helpen u graag met ideeën en acties. Wij kunnen eventueel ook vrijwilligers met elkaar in contact brengen. Via onze website, Facebook en andere contacten geven wij ruchtbaarheid aan uw actie. Neem gerust even contact met ons op.

Sponsors
U kunt met uw bedrijf onze stichting steunen door belangeloos producten en/of diensten beschikbaar te stellen. U kunt bijvoorbeeld als winkelier helpen door een donatie-bus op uw toonbank te plaatsen. Ook zijn wij op zoek naar promotiemateriaal en mogelijkheden voor drukwerk van flyers, posters en T-shirts. Help mee en wij plaatsen uw logo en gegevens op onze website.

Sponsorbanner
Laat uw betrokkenheid zien en zet uw banner bij ons online! Een banner op onze homepage bieden wij aan voor
€ 300 per jaar. Hiermee steunt u direct Kay en zijn lotgenoten. Neem hiervoor even contact met ons op.

Collecte blik

Bij de stichting kunt u een collecte blik (mogelijk gemaakt door Zaanlandia Blik) met het logo van onze stichting opvragen. Te gebruiken bij acties of gewoon op de toonbank van uw winkel.

U mag natuurlijk ook een bijdrage overmaken op:
Rekeningnummer NL52ABNA0626247241
t.a.v. knokkenvoorkay

Flyer
Ideeen inzamelingsacties (eng)

Bad Behavior has blocked 49 access attempts in the last 7 days.